Thursday, November 13, 2008

Proposal

Hari ni dah masuk hari Jumaat, 14 hb November 2008. And aku baru siapkan revised research proposal aku - dah print and dah letak terus atas meja advisor aku. Dia kata dia nak sebelum group dari '....' sampai. Habis perah hantuk kepala dah nak buat proposal yg baru ni.... start buat hari Isnin lepas... mmg dah budget minggu ni tak nak buat benda lain selain dari proposal... Alhamdulillah ... siap jugak akhirnya... cuma td aku lupa nak print sekali research questions yg aku dah design utk dihantar sekali dgn proposal. Takpe, esok aku hantar... harap2 nya semuanya ok, dah xde dah nak kena ubah... aku dah x larat lagi dah nak buat proposal ni... lepas ni nak kena confirmed kan balik jumlah sample and method analysis WQ. Dah la budget ciput, so kena plan betul2 - nak elak dari membazir...

Esok ada kelas GIS mcm biasa - jam 9 sampai 10 pg. Pastu aku free... nama je free, but banyak benda nak kena buat.... nak kena ke klinik pulak pasal nak kena follow-up hypertension aku ni... ala... high blood laa.... aku rasa makan ubat ke tak sama je.... so, buat apa makan kan, menambahkan dadah dalam badan je.... selagi x abis phd ni, xde mana la BP aku nak turun.... pastu nak kena buat appointment utk check mata - contact lense yg x settle2 lagi dari raya hari tu... hahahaha... lama sungguh... pastu nak kena mengadap komp ni lagi utk buat homework Multivariate.... aaarrrrggghhhhh..... lagi bertambah tension aku..... bila la nak abis kelas ni.....
sem depan pun kena amik kelas... nasib baik 1 je - advanced fisheries science.... ntah apa lagi stats pasal ikan pun aku x tau la..... rasa mcm makin banyak belajar, makin banyak yg aku x tau.... tu tak termasuk benda2 yg aku lupa....

Kepala dah rasa mcm full dah ni... mcm mengantuk, mcm tak... tapi terasa letihnya berfikir td... walaupun sekadar 2 jam lebih, but mcm2 yg difikirkan utk settlekan proposal td yg akhirnya dapat aku cari jalan penyelesaian nya....

ok la... kali ni x panjang, sekadar nak share yg aku dah siap proposal aku untuk kali ke berapa pun aku dah terkira.... tapi yg 1st lepas defend hari tu...

ok, bye.

No comments: